W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Zarządzenie nr 0050.1.252.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Szubina
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu "Rocznego programu współpracy Gminy Szubin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025"
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm. ) oraz § 3 ust. 3 pkt 2 uchwały nr LIII/438/10 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Kuj.Pom. Nr 186, poz. 2473), w związku z art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić konsultacje projektu "Rocznego programu współpracy Gminy Szubin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025", stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej,
2) na stronie internetowej urzędu www.szubin.pl,
§ 2. 1. Ustala się termin konsultacji w dniach od 4 listopada 2024 r. do 18 listopada 2024 r.
2. Konsultacje będą prowadzone w formie:
1) zgłaszania wniosków i wyrażania opinii za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ulicy Kcyńskiej 12, 89 - 200 Szubin lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres um@szubin.pl.
2) spotkania konsultacyjnego z przedstawicielami organizacji pozarządowych i innych organizacji pożytku publicznego, które odbędzie się 14 listopada 2024 r. o godz. 15.30 w Szubińskim Domu Kultury przy ul. Kcyńska 13. Uwagi do projektu, będące tematem spotkania konsultacyjnego, należy przedstawić za pomocą formularza konsultacyjnego o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt. 1.
§ 3. Sprawozdanie z konsultacji zostanie ogłoszone do dnia 19 listopada 2024 r.
1) w Biuletynie Informacji Publicznej,
2) na stronie internetowej urzędu www.szubin.pl,
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.


Burmistrz Szubina

/-/Mariusz Piotrkowski

Załączniki

Powiadom znajomego