W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Ostatnio opublikowane:

Obwieszczenie Burmistrza Szubina o przekazaniu projektu decyzji o warunkach zabudowy do uzgodnień (znak: RZP.6730.1.587.2023)

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SZUBINA z dnia 23.05.2024 r.   Na podstawie art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zawiadamia się o przekazaniu, celem uzgodnienia:  1. Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu, 2. Kujawsko – Pomorskiemu...

Zawiadomienie Burmistrza Szubina o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (RZP.6733.26.2024)

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA SZUBINA z dnia 21.05.2024 r. Na podstawie art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku Pana Klaudiusza Zakrzewskiego, działającego w imieniu ENEA Operator...

Zawiadomienie Burmistrza Szubina o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (RZP.6733.27.2024)

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA SZUBINA z dnia 24.05.2024 r.   Na podstawie art. 49 i 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku Pana Marka Patela reprezentującego firmę P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek...

Numer karty / rok: 12/2024
Numer karty / rok 12/2024
Data zamieszczenia
Rodzaj dokumentu decyzje
Temat dokumentu inne
Zakres przedmiotowy decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „uruchomieniu punktu skupu złomu w Szubinie, przy ul. Jana Pawła II 31, na działce nr 2431/2
Miejsce przechowywania Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin

zawiadomienie o wydanej decyzji polegającej na uruchomieniu punktu skupu złomu w Szubinie

ZZŚ.6220.10.2023 Szubin, 2024-05-22 Zawiadomienie  o wydanej decyzji Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 21.05.2024r. na wniosek Mateusza Łajdycha, pełnomocnika Pana Roberta...