W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Karta nr 82/2024

Szczegóły
1. Numer karty / rok 82/2024
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie 11 szt. drzew z gat. brzoza brodawkowata z dz. nr 126/21 obręb Szubin- miasto.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Drzewa do usunięcia w związku z inwestycją.
6. Obszar, którego dokument dotyczy Szubin
7. Znak sprawy ZZŚ.6131.247.2024
8. Dokument wytworzył Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Referat Zarządzania Zasobami Środowiska, pokój nr 5
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 83/2024

83
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Brak zastrzeżeń.
18. Uwagi Brak uwag.

Powiadom znajomego