W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Nieruchomości

XML

Zbywanie nieruchomości

I. Wymagane dokumenty: •    Wniosek o nabycie własności II. Opłaty: •    Wniosek nie podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111). III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: •    Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania. IV. Sposób załatwienia sprawy: •    Zawarcie aktu notarialnego. V. Komórka...

Rozgraniczanie nieruchomości

I. Wymagane dokumenty: W celu dokonania rozgraniczenia nieruchomości należy złożyć wniosek o rozgraniczenie nieruchomości wraz z załącznikami. Wniosek powinien zawierać: • imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę właściciela (posiadacza) nieruchomości  • dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (wyciąg z księgi wieczystej, wypis z aktu notarialnego itp.) • dokumenty stwierdzające zasadność wszczęcia...

Podziały nieruchomości

I. Wymagane dokumenty: •   Wniosek o dokonanie podziału nieruchomości, złożony przez osobę, która ma w tym interes prawny, tj. właściciela, użytkownika wieczystego. •   Załączniki do wniosku:  1. Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości – złożony przez osobę, która ma interes prawny tj. właściciel, użytkownik wieczysty.  2. Wypis z katastru nieruchomości i kopię mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą...