W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Nieruchomości

XML

Zajęcie nieruchomości

{karta} wniosek o czasowe zajęcie nieruchomości wniosek o trwałe zajęcie nieruchomości

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów

pobierz wniosek o wydanie zaświadczenia o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w trybie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 1716 ze zm.) Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej bez wniosku o bonifikatę Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty...

Ustalenie numeru porządkowego budynku

I. Wymagane dokumenty: 1.      Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (wniosek dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.szubin.pl) 2.      Załącznik: •    załącznikiem może być kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki. II. Opłaty: •    Brak opłat. III. Przewidywany termin...

Nadanie/zmiana nazwy ulicy

I. Wymagane dokumenty: 1.      Wniosek o nadanie / zmianę nazwy ulicy (wniosek dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.szubin.pl) II. Opłaty: •    Brak opłat. III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: Termin załatwienia sprawy uzależniony jest od czasu realizacji czynności wymaganych procedurą i przepisami prawa, w tym: •    w przypadku nadania nazwy drodze wewnętrznej będącej własnością...

Zaświadczenie o ustaleniu numeru porządkowego budynku

I . Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, biuro nr 12. Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie za wydanie zaświadczenia o ustaleniu numeru porządkowego budynku. II. Opłaty: •    17 zł •    Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie nr 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024 lub bezpośrednio w...