Zajęcie nieruchomości
{karta} wniosek o czasowe zajęcie nieruchomości wniosek o trwałe zajęcie nieruchomości
Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin
tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71
e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl
Regon: 000526802
NIP: 5621004534
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź
{karta} wniosek o czasowe zajęcie nieruchomości wniosek o trwałe zajęcie nieruchomości
pobierz wniosek o wydanie zaświadczenia o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości w trybie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 1716 ze zm.) Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej bez wniosku o bonifikatę Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty...
I. Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (wniosek dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.szubin.pl) 2. Załącznik: • załącznikiem może być kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki. II. Opłaty: • Brak opłat. III. Przewidywany termin...
I. Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o nadanie / zmianę nazwy ulicy (wniosek dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.szubin.pl) II. Opłaty: • Brak opłat. III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: Termin załatwienia sprawy uzależniony jest od czasu realizacji czynności wymaganych procedurą i przepisami prawa, w tym: • w przypadku nadania nazwy drodze wewnętrznej będącej własnością...
I . Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, biuro nr 12. Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie za wydanie zaświadczenia o ustaleniu numeru porządkowego budynku. II. Opłaty: • 17 zł • Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie nr 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024 lub bezpośrednio w...
Karta usług Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności z bonifikatą. Wzór oświadczenia do wniosku.
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek II. Opłaty: • Wniosek nie podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111). III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: • Do 3 m-cy. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania. IV. Sposób załatwienia sprawy: • Podpisanie umowy dzierżawy. V. Komórka...
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek • Kserokopia umowy najmu lokalu mieszkalnego II. Opłaty: · Wniosek nie podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111). III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: • Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania. IV. Sposób załatwienia sprawy: • Zawarcie aktu...
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek o przyznanie bonifikaty, w którym należy wymienić osoby prowadzące wspólne gospodarstwo domowe i podać dochód brutto na osobę. W trakcie postępowania może zaistnieć konieczność przedłożenia dodatkowej dokumentacji. II. Opłaty: • Wniosek nie podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111). III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:...
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek o zmianę stawki procentowej opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowej. • Załączniki: Dokumenty potwierdzające trwałą zmianę sposobu korzystania z nieruchomości, powodującą zmianę celu na jaki nieruchomość została oddana w użytkowanie wieczyste, w szczególności wypis z rejestru gruntów (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). II. Opłaty: • Wniosek...
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek o nabycie własności II. Opłaty: • Wniosek nie podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111). III. Przewidywany termin załatwienia sprawy: • Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym i terminy wynikające z kpa nie mają zastosowania. IV. Sposób załatwienia sprawy: • Zawarcie aktu notarialnego. V. Komórka...
I. Wymagane dokumenty: W celu dokonania rozgraniczenia nieruchomości należy złożyć wniosek o rozgraniczenie nieruchomości wraz z załącznikami. Wniosek powinien zawierać: • imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę właściciela (posiadacza) nieruchomości • dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (wyciąg z księgi wieczystej, wypis z aktu notarialnego itp.) • dokumenty stwierdzające zasadność wszczęcia...
I. Wymagane dokumenty: • Wniosek o dokonanie podziału nieruchomości, złożony przez osobę, która ma w tym interes prawny, tj. właściciela, użytkownika wieczystego. • Załączniki do wniosku: 1. Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości – złożony przez osobę, która ma interes prawny tj. właściciel, użytkownik wieczysty. 2. Wypis z katastru nieruchomości i kopię mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą...