Załącznik Nr 1 |
|
Zawiadomienie o sesji. |
Załącznik Nr 2 |
|
Lista obecności Radnych. |
Załącznik Nr 3 |
|
Lista obecności zaproszonych gości. |
Załącznik Nr 4 |
|
Lista obecności Sołtysów. |
Załącznik Nr 5 |
|
Lista obecności Przewodniczących Zarządców Osiedli. |
Załącznik Nr 6 |
|
Sprawozdanie Burmistrza Szubina z działalności międzysesyjnej w okresie od dnia 4 sierpnia 2009 r. do dnia 26 sierpnia 2009 r. |
Załącznik Nr 7 |
|
Zarządzenie Nr 0151-127/09 Burmistrza Szubina z dnia 13 sierpnia 2009 r. w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Szubin oraz przebiegu wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury za I półrocze 2009 r. |
Załącznik Nr 8 |
|
Informacja o przygotowaniu placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2009/2010 oraz funkcjonowaniu przedszkoli w gminie Szubin. |
Załącznik Nr 9 |
|
Uchwała Nr XXXIX/297/09 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 27 sierpnia 2009 roku zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy Szubin na 2009 rok. |
Załącznik Nr 10 |
|
Uchwała Nr XXXIX/298/09 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 27 sierpnia 2009 roku zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży nieruchomości, położonej w Szubinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich. |
Załącznik Nr 11 |
|
Uchwała Nr XXXIX/299/09 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 27 sierpnia 2009 roku w sprawie skorzystania z zaproszenia do nieodpłatnego przekazania nieruchomości położonej w Rynarzewie, stanowiącej współwłasność Państwa Grzegorza i Sylwii P., Pana Ireneusza M., Pana Leszka G. i Państwa Marii i Dominika Ł, na rzecz Gminy Szubin. |
Załącznik Nr 12 |
|
Uchwała Nr XXXIX/300/09 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 27 sierpnia 2009 roku w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Szubina. |