W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o wszczęciu postepowania ws. wydania decyzji o środowiiskowych uqwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej w Godzimierzu

Szubin, 2024-11-28

ZZŚ.6220.31.2024

OBWIESZCZENIE

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania


Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. 
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) oraz art. 49, art. 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 575) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Prezesa Zarządu KPE FARMS Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 54/4 
i 57/5 w obrębie Godzimierz, gm. Szubin”.   

Ponadto informuję, że wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnegow Nakle nad Notecią i Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu z zapytaniem czy dla inwestycji wymagane jest przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.             

Strony tego postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się
z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1 w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać ewentualne wnioski.

Otrzymują:   

Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w Godzimierzu, na tablicy w Urzędzie Miejskim w Szubinie i na stronie bip.szubin.pl

 
ZZŚ aa.     

Powiadom znajomego