zawiadomienie o wszczęciu postepowania ws. wydania decyzji o środowiiskowych uqwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej w Godzimierzu
Szubin, 2024-11-28
ZZŚ.6220.31.2024
OBWIESZCZENIE
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) oraz art. 49, art. 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 575) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Prezesa Zarządu KPE FARMS Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 54/4
i 57/5 w obrębie Godzimierz, gm. Szubin”.
Ponadto informuję, że wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnegow Nakle nad Notecią i Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu z zapytaniem czy dla inwestycji wymagane jest przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Strony tego postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się
z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1 w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać ewentualne wnioski.
Otrzymują:
Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w Godzimierzu, na tablicy w Urzędzie Miejskim w Szubinie i na stronie bip.szubin.pl
ZZŚ aa.