W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o wszczęciu postępowania ws. zmiany decyzji środowiskowej dla budowy farmy fotowoltaicznej w miejscowości Wolwark na działce nr 57/3

Szubin, 2024-10-28

ZZŚ.6220.30.2024

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

            Na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. 
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) oraz art. 49, art. 61 § 4 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 202r. poz. 575) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek PVE 197 z siedzibą w Warszawie, przy ul. Tanecznej 18, w sprawie zmiany decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 57/3 obręb ewidencyjny Wolwark w gm. Szubin”.  Pierwotna decyzja Burmistrza Szubina znak OŚiR.6220.17.2020 z 05.08.2020r. o mocy 5 MW wydana została na PVE 77 sp. z o.o., następnie przenoszona była na inne podmioty oraz rozdzielona na 2 osobne inwestycje, gdzie 4 MW zostały przeniesione na spółkę z o.o. PVE 72, a 1 MW został na spółce PVE 197, następnie decyzją przenoszącą znak: ZZŚ.6220.8.2024 z 23.04.2024r. cześć decyzji dotyczącej  mocy 4 MW została przeniesiona na PVE 197 sp. z o.o., której moc zgodnie ze złożonym wnioskiem ma zostać zwiększona do 6 MW. Zmianie uległ również numer działki ewidencyjnej (57/3), która uległa podziałowi na działki: 57/4, 57/5 i 57/6.          

Ponadto informuję, że wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią i Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu z zapytaniem czy dla inwestycji wymagane jest przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.        
Strony tego postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się
z dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać ewentualne wnioski.

Otrzymują:   

Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń 
w Wolwarku na tablicy w Urzędzie Miejskim w Szubinie i na stronie bip.szubin.pl

 
ZZŚ aa.     
 

Powiadom znajomego