W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o wydaniu postanowienia o obowiązku oceny oddziaływania na środowisko dla inwestycji polegającej na utworzeniu punktu zbierania i przetwarzania odpadów planowanej do realizacji w granicach działek nr 717/17, 717/18, 717/19, 717/7, 717/6 w obrębie ewidencyjnym Szubin” przy ul. Jana Pawła II 21 w Szubinie

ZZŚ.6220.14.2023

Szubin, 2024-08-06

Zawiadomienie

o wydanym postanowieniu 

Działając na postawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. 
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r. poz. 1094) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 30.07.2024r. zostało wydane postanowienie o obowiązku oceny oddziaływania inwestycji na środowisko dla inwestycji polegającej na:  

„utworzeniu punktu zbierania i przetwarzania odpadów planowanego do realizacji w granicach działek nr 717/17, 717/18, 717/19, 717/7, 717/6 w obrębie ewidencyjnym Szubin” przy ul. Jana Pawła II 21 w Szubinie”.

Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2021r. poz. 735) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jego treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr  1, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi w toku postępowania opiniami: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. 

Jednocześnie informuję, iż: 

zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej, każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.        
 
Otrzymują:   

Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia zawieszone na tablicach ogłoszeń w Szubinie i stronie bip.szubin.pl      


 

Powiadom znajomego