zawiadomienie o wydanej decyzji o zmienie decyzji dla centrum handlowo - usługowego w Szubinie
ZZŚ.6220.17.2024
Szubin, 2024-11-04
Obwieszczenie
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 29.10.2024r. na wniosek pełnomocnika spółki Xema z siedzibą przy ul. Partyzantów 8/53 w Gdańsku, Pana Tomasza Gwiazdowskiego, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach w sprawie zmiany decyzji dla inwestycji polegającej na „budowie zespołu budynków handlowo-usługowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową” na działce o nr ew. 87/16 w obrębie Szubin, gmina Szubin.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024r. poz. 572) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi przed decyzją opiniami: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma
w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują: strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA oraz zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń oraz na stronie BIP