zawiadomienie o wydanej decyzji - zbieranie i przetwarzanie odpadów przez PAPC
ZZŚ.6220.10.2024
Szubin, 2024-08-27
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 22.08.2024r. na wniosek Pani Aleksandry Zielińskiej, pełnomocnika PAPC sp. z o.o., z siedzibą firmy w Krakowie, przy ul. Sosnowieckiej 89, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „prowadzeniu działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów przez PAPC Sp. z o.o. na działce nr 805/8 w Szubinie, przy ul. Jana Pawła II 52”.
Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. Nr 1, w godzinach pracy Urzędu, jak również
z wydanymi przed decyzją: opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich
w Inowrocławiu.