zawiadomienie o wydanej decyzji - studnia w Słupach
ZZŚ.6220.16.2024
Szubin, 2024-08-09
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 572) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 07.08.2024r. na wniosek Prezesa Komunalnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Szubinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 76, została wydana decyzja
o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na
„wykonaniu urządzenia wodnego służącego do poboru wód podziemnych w postaci otworu wiertniczego w obudowę i pompę na terenie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Słupy, działka nr 24/94, gm. Szubin”.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024r. poz. 572) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi przed decyzją opiniami: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma
w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują:
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia zawieszone na tablicach ogłoszeń i stronie bip.szubin.pl