zawiadomienie o wydanej decyzji polegającej na uruchomieniu punktu skupu złomu w Szubinie
ZZŚ.6220.10.2023
Szubin, 2024-05-22
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 21.05.2024r. na wniosek Mateusza Łajdycha, pełnomocnika Pana Roberta Kluski, zam. przy ul. Przytulnej 30 w Jarużynie 86-030, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „uruchomieniu punktu skupu złomu w Szubinie, przy ul. Jana Pawła II 31, na działce nr 2431/2”.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023r. poz. 775) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi przed decyzją opiniami: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują:
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia zawieszone na tablicy ogłoszeń w Szubinie i stronie bip.szubin.pl