zawiadomienie o wydanej decyzji zbiornik do magazynowania gazu ciekłego w Szubinie
ZZŚ.6220.13.2023
Szubin, 2024-04-29
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 26.04.2024r. na wniosek Zakładu Usług Komunalnych, Juliusz Roman Pilarski s.c. z siedzibą w Nakle nad Not., została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie dwóch zbiorników do naziemnego magazynowania gazu ciekłego, na działce nr 812/78 w Szubin”.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023r. poz. 775) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi przed decyzją opiniami: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują:
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia zawieszone na tablicy ogłoszeń w Szubinie i stronie bip.szubin.pl