Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne – stacja paliw z myjnią w Zamościu
Mając na uwadze treść art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne obejmujące:
a) odprowadzanie oczyszczonych wód opadowych i roztopowych pochodzących z nawierzchni utwardzonych i połaci dachowych terenu stacji paliw obejmującego działki nr 214/1 i 214/2 obręb 0039 Zamość, do ziemi poprzez projektowany system skrzyń retencyjno-rozsączających, zlokalizowany na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb 0039 Zamość, gmina Szubin,
b) wykonanie urządzeń wodnych – systemu skrzynek retencyjno-rozsączających o pojemności 32 m3, służących do wprowadzania do ziemi oczyszczonych wód opadowych i roztopowych, zlokalizowanych na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb 0039 Zamość, gmina Szubin, powiat nakielski, województwo kujawsko-pomorskie
oraz pozwolenia na szczególne korzystanie z wód obejmujące wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych będących własnością innego podmiotu – punktu zlewnego oczyszczalni ścieków w Szubinie będącej w administracji Komunalnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szubinie, ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego pochodzących z terenu myjni samochodowej zlokalizowanej na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb nr 0039 Zamość, gmina Szubin, powiat nakielski, województwo kujawsko-pomorskie.
Jednocześnie w związku z tym, że złożony wniosek jest kompletny i organ posiada wszystkie informacje i dowody niezbędne do wydania decyzji, na podstawie art. 10 § 1 i art. 35 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dopełniając obowiązku zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, zawiadamiam strony o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów przed wydaniem decyzji oraz zgłaszania ewentualnych uwag bądź wniosków dowodowych w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20 w godzinach: pn. – pt. 9.00 – 15.00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem tel. 52 35 65 761). Sprawę prowadzi: Beata Czubek.