W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego, znak: BD.ZUZ.1.421.224.2018.AM, z dnia 30 stycznia 2019 r.

Mając na uwadze treść art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia poprzez zrzeczenie się pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu w dniu 30 stycznia 2019 r. znak: BD.ZUZ.1.421.224.2018.AM w części dotyczącej usług wodnych obejmujących odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych pochodzących z nawierzchni ul. Kcyńskiej i Winnica w Szubinie wraz z terenami przyległymi do rzeki Biała Struga wylotem zlokalizowanym na działce nr 731 w miejscowości Szubin, gmina Szubin, powiat nakielski, województwo wielkopolskie.

Jednocześnie w związku z tym, że złożony wniosek jest kompletny i organ posiada wszystkie informacje i dowody niezbędne do wydania decyzji, na podstawie art. 10 § 1 i art. 35 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dopełniając obowiązku zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, zawiadamiam strony o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów przed wydaniem decyzji oraz zgłaszania ewentualnych uwag bądź wniosków dowodowych w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20 w godzinach: pn. – pt. 9.00 – 15.00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem tel. 52 35 65 751). Sprawę prowadzi: Anna Mechelewska.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego