W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia w części pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków do Białej Strugi

Mając na uwadze treść art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie postępowania administracyjnego, znak: BD.ZUZ.1.4210.333.2023.BS, w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego, w związku ze zrzeczeniem się pozwolenia wydanego przez Starostę Nakielskiego z dnia 23 listopada 2017 r., znak: WWŚ.6341.2.6.2017, w części pozwolenia określonego w pkt 3 decyzji, na szczególne korzystanie z wód – wprowadzenie ścieków do wód – wód popłucznych za pośrednictwem odstojnika do Białej Strugi, istniejącym wylotem na działce nr 814 (wylot w km 2+060 – nowy kilometraż), obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski, województwo kujawsko – pomorskie.

Jednocześnie w związku z tym, że złożony wniosek jest kompletny i organ posiada wszystkie informacje i dowody niezbędne do wydania decyzji, na podstawie art. 10 § 1 i art. 35 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dopełniając obowiązku zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, zawiadamiam strony o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów przed wydaniem decyzji oraz zgłaszania ewentualnych uwag bądź wniosków dowodowych w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20 w godzinach: pn. – pt. 9.00 – 14.00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem tel. 52 35 65 774). Sprawę prowadzi: Bogumiła Słowińska, tel. 52 35 65 774, e-mail: bogumila.slowinska@wody.gov.pl.

 

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego