W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego – dla Gminy Szubin – uzbrojenie strefy inwestycyjnej w Kowalewie

Mając na uwadze treść art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia Gminie Szubin pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę rowu odwadniającego drogę powiatową nr 1946C znajdującego się na działce nr 8/3, obręb Kowalewo, gmina Szubin, powiat nakielski, polegającą na wykonaniu 2 przepustów z rury PCV  ⍉ 800 mm: pod projektowaną drogą nr 3 o długości L = 41,21 m oraz pod projektowaną drogą nr 1 o długości L = 43,09 m – inwestycji realizowanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 176 ze zm.) w ramach przedsięwzięcia polegającego na „uzbrojeniu terenów inwestycyjnych objętych M.P.Z.P. dla terenu obejmującego części wsi Kowalewo, gmina Szubin”.

Jednocześnie w związku z tym, że złożony wniosek jest kompletny i organ posiada wszystkie informacje i dowody niezbędne do wydania decyzji, na podstawie art. 10 §1 i art. 35 § 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dopełniając obowiązku zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym stadium postępowania, zawiadamiam strony o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów przed wydaniem decyzji oraz zgłaszania ewentualnych uwag bądź wniosków dowodowych w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20 w godzinach: pn – pt 9:00 – 14:00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem tel. 52 35 65 774).

Sprawę prowadzi: Bogumiła Słowińska, tel. 52 35 65 774, e-mail: bogumiła.slowinska@wody.gov.pl. 

 

 

Powiadom znajomego