W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego – Chobielin – pobór i odprowadzanie wód (Noteć)

Mając na uwadze treść art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:

 – usługi wodne obejmujące grawitacyjny pobór wód powierzchniowych z rzeki Noteć istniejącym ujęciem brzegowym, z zastawką, z górnego stanowiska jazu w Chobielinie, działka nr 131/2, obręb Chobielin, gm. Szubin,  

 – odprowadzenie do wód rzeki Noteć istniejącym wylotem w dolnym stanowisku jazu za pomocą istniejącego wylotu wykonanego z rur PCV 200 mm wód pobranych i niewykorzystanych pochodzących ze stawu zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 156, obręb Chobielin, gm. Szubin, w ilości wód pobranych. 

 Organ prowadzący sprawę, na podstawie art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału na każdym etapie postępowania w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, zawiadamia strony o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag bądź wniosków dowodowych. 

Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20 w godzinach: pn. – pt. 7.00 – 14.00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem tel. 52 35 65 771).

Sprawę prowadzi: Krzysztof Guza, tel. 52 35 65 771.

Osobnym pismem strony zostaną powiadomione o zebraniu materiału dowodowego i możliwości wypowiedzenia się co do niego przed wydaniem decyzji.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego