W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o wydanej decyzji


OśiR.6220.21.2021
Szubin, 2022-07-13
 
 
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
 
 
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. Poz. 1029) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 04.07.2022r. na wniosek Prezesa Zarządu sp. z o.o. PVE 197, Michała Czajkowskiego,
z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Chodkiewicza 7/1 C, po przeprowadzeniu postępowania
w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 28 obręb geodezyjny Łachowo, gmina Szubin”.
 
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr  4, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanym przed decyzją uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
 
 
 

Powiadom znajomego