W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o przeprowadzeniu postępowania w sprawie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko dla budowy zakładu mięsnego z ubojnią trzody chlewnej ZM Skiba

 

OŚiR.6220.53.2021 

Szubin, 2023-06-05  

Obwieszczenie

ZAWIADOMIENIE

 o przystąpieniu do przeprowadzenia  oceny 

oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1029), w związku z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022. poz. 2000) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek Zakładów Mięsnych SKIBA S.A. z siedzibą w Chojnicach, przy ul. Derdowskiego 23, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na:

„budowie zakładu mięsnego z ubojnią trzody chlewnej, rozbiorem półtusz wieprzowych, konfekcją, magazynami i ekspedycją na działkach o numerach ewidencyjnych: 27/3 w obrębie wiejskim Kowalewo  i 15/6 w obrębie wiejskim Słupy, 
w gminie Szubin”.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodniły następujące organy: 

·         Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy w postanowieniu z dnia 18 listopada 2022r. znak: WOO.4221.285.2021.MD.1., następnie podtrzymał swoją opinię 
w piśmie z dnia 17.01.2023r. 

·         Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim w opinii z 12.01.2022r. znak: N.NZ.9022.2.1.114.21, a następnie podtrzymał swoją opinię w piśmie z 13.01.2023r.   

·         Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu w postanowieniu z 14.06.2022r. znak:BD.ZZŚ.1.4360.23.202.DG, 
a następnie w postanowieniu z 31.05.2023r.  

·         Starosta Nakielski w opinii znak: WWŚ.604.2.12.2022 z 21.04.2022r., następnie podtrzymał swoją opinię w piśmie z 20.01.2023r.  

W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, przez Pana Macieja Bindera, wraz z uzupełnieniami, a także na zlecenie Burmistrza Szubina wykonana była opinia biegłego Pani Anicenty Bubak do raportu o oddziaływaniu na środowisko planowanej inwestycji. 

 

Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 1. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu.

Powiadom znajomego