OśiR.6220.22.2020
Szubin,
2021-11-05
Zawiadomienie
o
wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3
ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020r.
Poz. 256) zawiadamiam, że w
Urzędzie Miejskim w Szubinie 02.11.2021r. na wniosek Michała Czajkowskiego Prezesa
Zarządu Spółki z o.o. PVE 72, z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Śniadeckich 21, została wydana decyzja o
środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie
elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą
techniczną na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 8/2 i 9/12 w obrębie
geodezyjnym Szubin - Wieś, gm. Szubin.
Na podstawie art. 49 Kodeksu
postępowania administracyjnego (Dz. U. 2020r. poz. 256) zawiadamiam strony
postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w
Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, w godzinach pracy Urzędu, jak również z
wydanymi przed decyzją opiniami: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w
Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią,
Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a
K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w
którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub
udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej, każda strona ma możliwość
zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony
Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 5, w
godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują: strony postępowania
zawiadomione na podstawie art. 49 KPA oraz zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń oraz
na stronie BIP