Działając na postawie art. 85 ust. 3
ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020r.
Poz. 256) zawiadamiam, że w
Urzędzie Miejskim w Szubinie 02.02.2021r. na wniosek Prezesa Zarządu Spółki z
o.o. PVE 41, z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Śniadeckich 21, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji
polegającej na budowie
farmy fotowoltaicznej o mocy do 70 MW wraz
z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach oznaczonych w ewidencji
gruntów i budynków numerami 126/13,
123/20, obręb geodezyjny Chobielin, gmina Szubin.
Na podstawie art. 49 Kodeksu
postępowania administracyjnego (Dz. U. 2020r. poz. 256) zawiadamiam strony
postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w
Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, w godzinach pracy Urzędu, jak również z
wydanym przed decyzją uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w
Bydgoszczy,
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a
K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w
którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub
udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej, każda strona ma możliwość
zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony
Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 5, w
godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują: strony postępowania
zawiadomione na podstawie art. 49 KPA oraz zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń oraz
na stronie BIP