W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o uzupełnieniu raportu o oddziaływaniu na środowisko


OŚiR.6220.13.2020
 
 
OBWIESZCZENIE
 
ZAWIADOMIENIE
o uzupełnieniu raportu o oddziaływaniu na środowisko   
 
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r. poz. 2372) oraz art. 49 Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 735) zawiadamiam, że w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na
 „Budowie zakładu produkcyjnego mieszanki mineralno – asfaltowej na działkach nr ewidencyjny 812/28, 812/29, 812/31 przy ul. Sportowej w Szubinie”, inwestor złożył w dniu 14 stycznia 2022r. w Urzędzie Miejskim w Szubinie, ujednolicony i uzupełniony raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.

Strony tego postępowania, na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z uzupełnionym raportem, jak również z pozostałą dokumentacją w sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w godzinach pracy Urzędu i zgłaszać ewentualne wnioski, w terminie 14 dni od daty zawieszenia obwieszczenia na stronie bip lub tablicy ogłoszeń.
Jednocześnie informuję, że wystąpiłem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Not. i Dyrektora Zarządu Wód Polskich w Inowrocławiu z wnioskiem o ponowne uzgodnienie warunków realizacji inwestycji na podstawie uzupełnionego raportu o oddziaływaniu na środowisko.   
 
 
 
 
Otrzymują:  
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia na tablicach ogłoszeń i stronie BIP

OŚiR aa.     
 

Powiadom znajomego