W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie przed wydaniem decyzji - wytwórnia mas bitumicznych


OŚiR.6220.13.2020
Szubin, 2021-06-11
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Zawiadomienie
 
           
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 256 t.j.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r. poz. 247), zawiadamiam, że w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na
 
„Budowie zakładu produkcyjnego mieszanki mineralno – asfaltowej na działkach o numerach ewidencyjnych: 812/28, 812/29, 812/31 przy ul. Sportowej w Szubinie”, został zebrany materiał dowodowy pozwalający na wydanie decyzji administracyjnej.
 
Realizację przedsięwzięcia uzgodnili:
·         Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
w Bydgoszczy (znak: WOO.4241.117.2020.JM.2 z dnia 18.11.2020r.),
·         Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nakle nad Notecią (znak: N.NZ-401-49/20 z 13.08.2020r. ),
·         Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu (znak: BD.ZZŚ.1.4360.16.2020.JO.DG z 2.11. 2020r.) .
 
Uprzejmie informuję strony tego postępowania, iż istnieje możliwość zapoznania się z całym zebranym materiałem dowodowym, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. Nr 4 ,
w terminie 7 dni od wywieszenia niniejszego zawiadomienia  oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
 
 
 
 
Otrzymują:  
 
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Szubinie (ul. E. Orzeszkowej i Kcyńskiej) oraz na stronie BIP Gmina Szubin
Wydział OŚiR aa.     
 

Powiadom znajomego