W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko


OŚiR.6220.14.2019
                                                                                                    Szubin, 2019-04-09
 

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018r. poz. 2081) , a także art. 49, 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek Dekorglass Działdowo S.A. z siedzibą w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 35, w imieniu, której występuje pełnomocnik Pan Zdzisław Budych, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na:

„modernizacji huty szkła połączonej ze wzrostem wydajności wytopu ze 130 Mg szkła na dobę do 200 Mg szkła na dobę wraz z rozbudową o obiekty kubaturowe, inwestycja planowana jest do realizacji na terenie Zakładu Produkcyjnego Huty Szkła Tur, działce nr 254/5 w Turze, gm. Szubin”.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień do decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim, Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, a także Starosta Nakielski.
 W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
 
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 4. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Szubinie w godzinach pracy Urzędu.

Powiadom znajomego