W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wydanej decyzji

OśiR.6220.29.2016
Szubin, 2017-03-16



Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie dnia 10.03.2017 r. po przeprowadzeniu postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, na wniosek Pana Marcina Zawistowskiego „ZAWMAR” została wydana znak: OŚiR. 6220.29.2016 decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „realizacji zakładu wytopu smalcu na działce nr 667/2 w miejscowości Wojsławiec, obręb geodezyjny Rynarzewo, gm. Szubin” Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią, jak również z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4,
w godzinach pracy Urzędu.

Powiadom znajomego