W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Formularz B - karta informacyjna dla wniosku o wydanie decyzji


Formularz B - karta informacyjna dla wniosku o wydanie decyzji

LP. Wniosek o wydanie decyzji
1. Numer wpisu w spisie kart
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgody na realizację przedsięwzięcia polegającega na odzysku odpadów poprzez wbudowanie w nieckę pocegalnianą w wyrobisku zlokalizowanym w Szubinie przy ul. Pałuckiej.
3. Znak sprawy GKM. 7632-36/06
4. Data złożenia 29.12.2006 r.
5. Dane wnioskodawcy PPHU i OSW "KARMIL" ul. MARCINKOWSKIEGO 10/6 INOWROCŁAW
Krzysztof Grzegorczyk, Bogdan Kowalski
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 3 egzemplarze.
2. Mapa ewidencyjna.
7. Miejsce przechowywania
(nazwa organu, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju)
Urząd Miejski w Szubinie, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 17
8. Informacja o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu wniosku
(numer wpisu w wykazie o decyzji)

9. Numery innych wpisów w wykaznie, dotyczących wnioskodawcy
10. Uwagi

Powiadom znajomego