W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Raport o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji

Formularz E - karta informacyjna dla raportu oddziaływania na środowisko


LP. raport oddziaływania na środowisko
1. Numer wpisu w spisie kart  
2. Nazwa dokumentu Raport o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia polegającego budowie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji
3. Data sporządzenia dokumentu wrzesień 2005
4. Wykonawca dokumentu/zamawiający wykonanie dokumentu opracowanie:
Fundacja "Rozwój ATR" Akademii Techniczno - Rolniczej im. J. i J. Śniadeckich w bydgoszczy Wydział Rolniczy Katedra Chemii Środowiska, ul. Bernardyńska 6

Zamawiający:
PPHU i OSW "KARMIL" K. Grzegorczyk, B. Kowalski Spółka Jawna, ul. Marcinkowskiego 10/6, Inowrocław
5. Miejsce przechowywania
(nazwa organu, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju)
Burmistrz Szubina, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 17
6. Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji brak
7. Numery innych wpisów w wykazie, dotyczących podmiotu, który wykonał/zamówił wykonanie dokumentu  
8. Uwagi brak

Powiadom znajomego