Sprzedaż autobusu IVECO DAILY typ 50C15V
Komisja Likwidacyjna powołana na podstawie Zarządzenie nr 120.26.2023 Burmistrza Szubina z dnia
3 listopada 2023 r. w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Szubinie działając na podstawie Zarządzenia nr 120.30.2021 Burmistrza Szubina z dnia 31 grudnia 2021 r.
w sprawie gospodarki środkami trwałymi, pozostałymi środkami trwałymi i wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz odpowiedzialności za powierzone w użytkowanie składniki majątkowe z późniejszymi zmianami informuje, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie po raz drugi w dniu 8 maja 2024 r. wystawiono na sprzedaż poniżej wymieniony składnik majątku ruchomego:
Nazwa przedmiotu – autobus IVECO DAILY typ 50C15V
Ilość - 1 szt.
Cena za szt. w zł – 5.400,00 zł
Nr inwentarzowy - ST-7-74-744-1
Opis stanu przedmiotu (okres użytkowania) – autobus IVECO DAILY, Nr rej. CNA4A55; VIN:ZCFC50A2085747218;
Autobus typu szkolnego 4 drzwiowy, liczba miejsc siedzących 15, bez ważnego badania technicznego;
Liczba osi/Rodzaj napędu/Skrzynia biegów 2 / 4x2 / manualna
Jednostka napędowa z zapłonem samoczynnym
Pojemność/Moc silnika 2998 cm / 107kW (145KM)
Liczba cylindrów / układ cylindrów 4 / rzędowy
Wskazanie drogomierza 536461 km;
Okres eksploatacji pojazdu-181 mies. (09/02/04-24/02/27);
Nadwozie pojazdu z licznymi ogniskami korozji, przecieki wody przez nieszczelności szyberdachu i ram szyb, dach nadwozia w części przedniej pogięty i porozrywany, powłoka lakieru zmatowiała z licznymi ubytkami, akumulator nadmiernie rozładowany, pokrycia tapicerskie foteli poplamione, powiększony luz sumaryczny mechanizmu kierowniczego, ślady przecieku oleju przez uszczelnienia silnika i skrzyni biegów, rama i płyta podłogowa z licznymi ogniskami korozji.
W przypadku zainteresowania w/w składnikiem majątkowym proszę o złożenie pisemnej oferty do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie mieszczącym się przy ul. Kcyńskiej 12, 89-200 Szubin do dnia 19 lipca 2024 r. do godziny 12.00. z dopiskiem „Oferta na autobus IVECO DAILY”
Oferta powinna zawierać imię i nazwisko (nazwę) oferenta, jego adres zamieszkania (siedzibę), NIP, nr kontaktowy, nazwę przedmiotu i oferowaną cenę.
Osobie fizycznej bądź prawnej, która wygrała przetarg Gmina nie wystawi faktury VAT.
Przedmiot sprzedaży można oglądać w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. (52) 391-07-68, w terminie do 18 lipca 2024 r.
Cena zaproponowana w ofercie stanowi cenę zakupu.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po zakończeniu przyjmowania ofert.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
- na stronie internetowej: http://bip.szubin.pl
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szubinie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |