W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Przyznanie rekompensaty pieniężnej żołnierzom rezerwy z tytułu odbycia ćwiczeń wojskowych

I. Wymagane dokumenty:
  • wniosek o przyznanie rekompensaty pieniężnej z tytułu odbycia ćwiczeń wojskowych,
  • zaświadczenie o odbyciu przez żołnierza ćwiczeń wojskowych wydane przez dowódcę jednostki wojskowej stwierdzające okres ćwiczeń oraz wysokość uposażenia (żołdu),
  • zaświadczenie (alternatywnie):
    a) z zakładu pracy żołnierza rezerwy określające kwotę dziennego utraconego wynagrodzenia   uwzględniającego wysokość wynagrodzenia (netto) z ostatnich 3 miesięcy wydane przez pracodawcę,
    b) oświadczenie naczelnika urzędu skarbowego określając kwotę dziennego utraconego dochodu (netto) uwzględniającego wysokość dochodu uzyskanego przez żołnierza rezerwy w ciągu ostatniego roku podatkowego z tytułu prowadzonej samodzielnie działalności gospodarczej,
    c) zaświadczenie o prowadzeniu działalności rolnej wydane przez Burmistrza Szubina.
  • obowiązek informacyjny
   Pobierz - obowiązek informacyjny
 
II. Opłaty:

Brak opłat.

III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:


7 dni.

IV. Sposób załatwienia sprawy:

Przesłanie decyzji pocztą za dowodem doręczenia lub odbiór osobisty.

V. Komórka odpowiedzialna:

Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12
Referat Działalności Gospodarczej i Zarządzania Kryzysowego
tel. (52) 391 – 07- 48/42, pok. nr 13
w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od 7:30 - 15:30, we wtorki od 7:30 – 17:30

VI. Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego w Bydgoszczy,
za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. Podstawa prawna:

Art. 119a ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1541 ze zm.) oraz  rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2015 r. w sprawie sposobu ustalania i trybu wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącym żołnierzami rezerwy. 

VII. Uwagi:

Brak. 
 

Załączniki

Powiadom znajomego