Udostępnienie informacji publicznej
- Wniosek o udzielenie informacji publicznej - pobierz
- Klauzula informacyjna RODO - pobierz
- w formie pisemnej: pocztą przesyłając na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin;
- faksem przesyłając na numer 52-384-80-71;
- pocztą elektroniczną na adres um@szubin.pl;
- w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
- osobiście, ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Szubinie.
III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie określonym w ust. 1, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
IV. Sposób załatwienia sprawy:
Przesłanie informacji pocztą, pocztą elektroniczną, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub odbiór osobiście przez wnioskodawcę.
V. Komórka odpowiedzialna:
Każda komórka organizacyjna urzędu w zależności od tego czego dotyczy informacja publiczna.
Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
tel. 52 391 07 00 (centrala)
poniedziałek od 7.30 do 15.30
wtorek od 7.30 do 17.30
od środy do piątku w godz. 7:30 - 15:30
VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 3 85-950 Bydgoszcz.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Szubina w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie – od dnia jej ogłoszenia.
VII. Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r. poz. 1429 ze zm.)
VIII. Uwagi:
Udostępnienie informacji publicznej nie jest uzależnione od podania przez wnioskodawcę jego danych osobowych, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu.
W przypadku braku adresu wnioskodawcy i konieczności wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej lub o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji publicznej, podejmuje się czynności zmierzające do ustalenia adresu wnioskodawcy na podstawie posiadanych danych, a w przypadku braku możliwości jego ustalenia lub braku innych niezbędnych elementów decyzji, wzywa się wnioskodawcę, stosując Kodeks postępowania administracyjnego, na wskazany we wniosku adres kontaktowy do podania, w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania, danych niezbędnych do wydania decyzji administracyjnej.