W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Rozłożenie na raty podatku lub zaległości podatkowej z tytułu podatku od nieruchomości, podatku transportowego oraz podatku leśnego

I. Podstawa prawna:

osoby fizyczne
- art. 67a § 1 pkt 1 i 2 oraz art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa 
osoby prawne - art 67b § 1 pkt 2, w zw. z art. 67a § 1 pkt 3 i art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - ordynacja podatkowa, art 1 i 5 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 roku o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 702 ze zm.).

II. Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12
Referat Podatków, Opłat i Windykacji pokój 43
Tel. 52 39-10-750 lub 52 39-10-700 (centrala)

III. Wymagane dokumenty:

- pismo podatnika
- wszystkie zaświadczenia lub oświadczenia o pomocy de minimis jaką otrzymał w ciągu trzech ostatnich lat
- przedłożenie dokumentów świadczących o aktualnej sytuacji finansowej firmy w trybie przepisów art. 189 § 1 ustawy - ordynacja podatkowa np. sprawozdania F-05 za ostatni kwartał, zaświadczeń z banku o zaciągniętych pożyczkach czy pobranych kredytach bankowych, pism procesowych w sprawie odzyskanych należności od niesolidnych kontrahentów itp. 
- informacja o pomocy publicznej otrzymanej przez przedsiębiorcę z ostatnich 3 lat  będącą równowartością 300 tys. euro.

Nie wypełnienie tych warunków powoduje pozostawienie podania bez rozpatrzenia.

IV. Opłaty: brak

V. Termin załatwienia sprawy:  1 miesiąc
O każdym nie załatwieniu sprawy we właściwym terminie organ podatkowy obowiązany jest zawiadomić stronę podając przyczyny nie
dotrzymania terminu i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.

VI. Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. Dodatkowe informacje:

Formularz o pomocy publicznej uzyskanej przez przedsiębiorcę wypełniają tylko osoby prowadzące działalność gospodarczą.

 

Załączniki

Powiadom znajomego