W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Nadanie/zmiana nazwy ulicy


I. Wymagane dokumenty:
1.      Wniosek o nadanie / zmianę nazwy ulicy (wniosek dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie internetowej www.bip.szubin.pl)


II. Opłaty:
•    Brak opłat.


III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Termin załatwienia sprawy uzależniony jest od czasu realizacji czynności wymaganych procedurą i przepisami prawa, w tym:

•    w przypadku nadania nazwy drodze wewnętrznej będącej własnością osób prywatnych – uzyskania zgody wszystkich właścicieli/współwłaścicieli terenu, na którym zlokalizowana jest droga objęta wnioskiem,

•    podjęcia uchwały przez Radę Miejską w Szubinie,

•    publikacji uchwały Rady Miejskiej w Szubinie w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.


IV. Sposób załatwienia sprawy:
•    Uchwała Rady Miejskiej w Szubinie


V. Komórka odpowiedzialna:
Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 
Wydział Gospodarki Przestrzennej, Referat Gospodarki Nieruchomościami, biuro nr 11
tel. (52) 39-10-792 lub (52) 39-10-700 (centrala)
poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30 - 15:30

wtorek w godz. 7:30 – 17:30


VI. Miejsce składania wniosku/dokumentu:
•    Biuro Obsługi Klienta, parter, biuro nr 12


VII. Tryb odwoławczy:
•    Każdy, czyj interes prawny lub uprawnienie zostało naruszone uchwałą podjętą przez organ gminy w sprawie z zakresu administracji publicznej, może – po bezskutecznym wezwaniu do usunięcia naruszenia – zaskarżyć uchwałę do sądu administracyjnego (art. 101 ustawy o samorządzie gminny).


VIII. Podstawa prawna:
•   Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.)

•   Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645 ze zm.)

Załączniki

Powiadom znajomego