W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Zaświadczenie o ustaleniu numeru porządkowego budynku


I. Wymagane dokumenty:

1. Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, biuro nr 12. Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie za wydanie zaświadczenia o ustaleniu numeru porządkowego budynku.


II. Opłaty:
•    17 zł
•    Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Szubinie nr 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024 lub bezpośrednio w kasie Banku Spółdzielczego mieszczącego się w budynku Urzędu.


III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
•    Nie później niż w terminie siedmiu dni.


IV. Sposób załatwienia sprawy:
•    Wydanie zaświadczenia.


V. Komórka odpowiedzialna:
Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 
Wydział Gospodarki Przestrzennej, Referat Gospodarki Nieruchomościami, biuro nr 11
tel. (52) 39-10-752 lub (52) 39-10-700 (centrala)
poniedziałek od 7:30 do 15:30, wtorek od 7:30 do 17:30, od środy do piątku od 7:30 do 15:30


VI. Miejsce składania wniosku/dokumentu:
•    Biuro Obsługi Klienta, parter, biuro nr 12


VII. Tryb odwoławczy:
•    Odwołanie w trybie art. 219 k.p.a. Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy stronie zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy.


VIII. Podstawa prawna:
•   Art. 217 – 220, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)


IX. Uwagi
•    Organ administracji publicznej wydaje zaświadczenia na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie. Zaświadczenie wydaje się w celu urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego oraz osobom, które ze względu na swój interes prawny ubiegają się o urzędowe potwierdzenie określonych faktów lub stanu prawnego. Zaświadczeniu podlega ewidencja, rejestry lub inne dane znajdujące się w posiadaniu organu.

Załączniki

Powiadom znajomego