W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego

I. Wymagane dokumenty:

 

Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego można złożyć:

  • w formie pisemnej: pocztą przesyłając na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin;
  • w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
  • osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, pokój nr 12, w Urzędzie Miejskim w Szubinie.
II. Opłaty:
Za wydanie wypisu i wyrysu z mpzp/Studium, pobiera się opłatę skarbową zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 ze zm.). Opłata wynosi:
  1. od wypisu:
  • do 5 stron - 30 zł
  • powyżej 5 stron - 50 zł
       2. od wyrysu:
  • za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20 zł
  • nie więcej niż 200 zł
  • Opłatę należy wpłacić na rachunek:
Gmina Szubin
Urząd Miejski w Szubinie
Bank Spółdzielczy w Szubinie
nr konta 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024

z dopiskiem - "opłata za wydanie wydanie wypisu i wyrysu dla działki nr... w miejscowości..."

III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:

  • Załatwienie sprawy powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż 30 dni.


IV. Sposób załatwienia sprawy:

  • Zgodnie z wnioskiem zainteresowanego;
  • Przesłanie informacji pocztą, pocztą elektroniczną, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub odbiór osobisty przez wnioskodawcę.


V. Komórka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Przestrzennej - Zespół ds. Planowania Przestrzennego, biuro nr 10, tel. (52) 39-10-734 lub (52) 39-10-700 (centrala)

VI. Tryb odwoławczy:

  • Przy wypisie i wyrysie tryb odwoławczy nie występuje.


VII. Podstawa prawna:

• art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503).

VIII. Uwagi:
  1. Brak uiszczenia opłaty skarbowej jest podstawą do pozostawienia wniosku bez załatwienia. 
  2. W przypadku, gdy teren objęty wnioskiem znajduje się na obszarze więcej niż jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opłata skarbowa wskazana powyżej powinna zostać uiszczona w odpowiedniej wielokrotności, w zależności od ilości miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, z których wypis i wyrys zostanie wydany.

Załączniki

Powiadom znajomego