W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Zaświadczenie o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i o wyznaczeniu strefy rewitalizacji

Zaświadczenie o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i o wyznaczeniu strefy rewitalizacji
I. Wymagane dokumenty:
  • wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
  • obowiązek informacyjny: pobierz_informacje

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego można złożyć:

  • w formie pisemnej: pocztą przesyłając na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin;
  • w formie dokumentu elektronicznego potwierdzonego przez wnoszącego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym na ESP – adres: /63hqiye23j/skrytka;
  • osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, pokój nr 12, w Urzędzie Miejskim w Szubinie.
II. Opłaty:

 

  • 17 zł za każda działkę wpisaną na wniosku i oddzielnie naliczana dla zaświadczenia o wyznaczeniu strefy rewitalizacji, zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  • W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania w/w zaświadczenia opłaty się nie uiszcza.
  • Opłatę należy wpłacić na rachunek:
Gmina Szubin
Urząd Miejski w Szubinie
Bank Spółdzielczy w Szubinie
nr konta 73 8164 0001 0000 0505 2000 0024

z dopiskiem - "opłata za wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki nr... w miejscowości..."

III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:

  • Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni. 


IV. Sposób załatwienia sprawy:

  • Zgodnie z wnioskiem zainteresowanego;
  • Przesłanie informacji pocztą, pocztą elektroniczną, przez elektroniczną skrzynkę podawczą lub odbiór osobisty przez wnioskodawcę.


V. Komórka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Przestrzennej - Zespół ds. Planowania Przestrzennego, biuro nr 10, tel. (52) 39-10-734 lub (52) 39-10-700 (centrala)

VI. Tryb odwoławczy:

  • Przy zaświadczeniu tryb odwoławczy nie występuje.
  • W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia - wtedy przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy wniesione za pośrednictwem Burmistrza Szubina w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.  


VII. Podstawa prawna:

• art. 217 - 220, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.)

VIII. Uwagi:
Brak uiszczenia opłaty skarbowej jest podstawą do pozostawienia wniosku bez załatwienia.

Załączniki

Powiadom znajomego