Zbiory danych osobowych
1. Ewidencja skarg i wniosków
2. Rejestr przedstawicieli jednostek pomocniczych Gminy Szubin
3. Ewidencja ławników
4. Zbiory tworzone na podstawie przepisów dotyczących wyborów do Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego, rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, wyborów na urząd Prezydenta RP, burmistrza miasta oraz dotyczących Rady Miejskiej, referendum ogólnokrajowego i lokalnego
5. Poświadczenia
6. Ewidencja zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szubinie
7. Urząd Stanu Cywilnego
8. Ochrona powietrza
9. Decyzje środowiskowe
10. Gospodarka wodno-ściekowa
11. Gospodarka odpadami
12. Szkody łowieckie
13. Opłata retencyjna
14. Przedsięwzięcia geologiczne
15. Pozwolenia wodnoprawne
16. Użytkowanie gruntów pokrytych wodami
17. Ewidencja psów ras uznawanych za agresywne
18. Zwierzęta bezdomne
19. Decyzje o odebraniu zwierząt
20. Zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt
21. Ochrona zwierząt
22. Szkody w uprawach rolnych spowodowane niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi i klęskami żywiołowymi
23. Zaświadczenie o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o pracy w gospodarstwie rolnym
24. Ewidencja plantatorów uprawy maku i konopi
25. Właściciele lasów prywatnych
26. Usuwanie drzew i krzewów
27. Rejestr osób skierowanych na wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne
28. Formy ochrony przyrody w gminie Szubin
29. Nakładanie kar za zniszczenie, usuwanie i niewłaściwą pielęgnację terenów zieleni, drzew i krzewów
30. Utrzymywanie i eksploatacja obiektów i urządzeń komunalnych
31. Zbiór danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem w urzędzie, świadczeniem mu usług na podstawie umów cywilnoprawnych
32. Praktykanci
33. Stażyści
34. Konkursy
35. Wolontariusze
36. Rekrutacja pracowników
37. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
38. Ewidencja Ludności - rejestr mieszkańców i cudzoziemców
39. Dowody osobiste
40. Ewidencja osób podlegających kwalifikacji wojskowej
41. Działalność gospodarcza
42. Rejestr żołnierzy posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny oraz żołnierzy samotnych
43. Rekompensata za ćwiczenia wojskowe
44. Ewidencja osób składających oświadczenia majątkowe
45. Ewidencja decyzji administracyjnych w sprawie przeznaczenia do wykonywania świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony
46. Ochrona przeciwpożarowa
47. Zawiadomienia o skazaniu i tymczasowym aresztowaniu
48. Rejestracja ePUAP
49. Korespondencja przychodząca i wychodząca
50. Wykaz osób posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych
51. Gospodarka mieszkaniowych zasobów Gminy
52. Gospodarka lokali użytkowych gminy
53. Świadczenia rodzinne
54. Świadczenia alimentacyjne
55. Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
56. Karta Dużej Rodziny
57. Stypendia dla uczniów
58. Przedsięwzięcia współfinansowane ze środków zewnętrznych
59. Zbiór danych przetwarzanych wyłącznie w celu wystawienia FV, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej
60. Ewidencja niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publiczno-prawnym
61. Ewidencja finansowo-księgowa dochodów Urzędu Miejskiego w Szubinie
62. Ewidencja finansowo-księgowa wydatków Urzędu Miejskiego w Szubinie
63. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami, wypłata wynagrodzeń naliczanie obciążeń oraz składek ZUS
64. Podatki i opłaty lokalne oraz ulgi podatkowe
65. Zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym
66. Ewidencja należności cywilnoprawnych
67. Rejestr numerów porządkowych budynków
68. Podziały nieruchomości
69. Rozgraniczenie nieruchomości
70. Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
71. Bonifikata od opłaty rocznej
72. Zmiana stawki procentowej opłaty rocznej
73. Dzierżawa nieruchomości
74. Sprzedaż lokali mieszkalnych
75. Odszkodowania za przejęte nieruchomości
76. Nabywanie nieruchomości
77. Nadanie nazw miejscowości, ulic i placów
78. Sprzedaż nieruchomości
79. Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
80. Udzielenie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
81. Wydawanie zezwolenia na lokalizację nowego lub przebudowę istniejącego zjazdu
82. Wydawanie zezwoleń na umieszczanie w pasie drogowym urządzenia lub obiektu nie związanego z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu
83. Decyzje o warunkach zabudowy
84. Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego
85. Zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
86. Nadzór nad realizacją ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego- decyzje innych organów
87. Rejestr aktów notarialnych
88. Wodociągi
89. Monitoring wizyjny budynków komunalnych
90. Ewidencja finansowo-księgowa wydatków związanych z działalnością placówek oświatowych i opiekuńczo-wychowawczych
91. Ewidencja finansowo-księgowa dochodów związanych z działalnością placówek oświatowych i opiekuńczo-wychowawczych
92. Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
93. Konkursy Urzędu Miejskiego
94. Młodzieżowa Rada Miejska w Szubinie
95. Rada Seniorów Gminy Szubin
96. Petycje, postulaty i inicjatywy obywateli
97. Szubińska Karta Seniora 60+
98. Zbiór danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem w placówkach oświatowych i opiekuńczo- wychowawczych, świadczeniem im usług na podstawie umów cywilnoprawnych
99. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dla jednostek oświatowych
100. Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników
101. Obowiązek nauki
102. Awans zawodowy nauczyciela
103. Rekrutacja przedszkolna
104. Stypendia
105. Indywidualny tok nauki
106. Dowozy dzieci do szkół
107. Zawody sportowe
108. Prowadzenie dokumentacji BHP
109. Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
110. Archiwizacja dokumentów jednostki
111. Czyste powietrze zaświadczenia
112. Potwierdzanie umów dzierżawy
113. Pracownicze plany kapitałowe
114. Dodatki osłonowe
115. Świadczenie pieniężne za zapewnienie zakwaterowania i wyżywania obywatelom Ukrainy
116. Dodatek węglowy
117. Dodatek dla gospodarstw domowych i podmiotów wrażliwych
118. Zakup preferencyjny paliwa stałego
119. Zajęcia nieruchomości
120. Zezwolenia na zajęcie nieruchomości
121. Dodatek elektryczny
122. Refundacja podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe
123. Rządowy Program Odbudowy Zabytków
124. Zbiór uczniów uczestniczących w zajęciach dodatkowych realizowanych w placówkach oświatowych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień
125. Laptopy dla uczniów
126. Laptop dla nauczyciela
127. Transport wyborców do lokalu wyborczego i transport powrotny
128.Medal Honorowy Sędziwoja z Szubina
129. Bon energetyczny
130. Rejestr zgłoszeń wewnętrznych