W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

OŚiR.6220.7.2022 

                                                                                                                                                                     Szubin, 2024-07-10  

 

                                                                               ZAWIADOMIENIE

                                                       o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny 

                                                                  oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

 

Na podstawie art. 33, 33a ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r. poz. 1094), w związku z art. 49 a, 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024. poz. 572) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na: 

„budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 100 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na  działkach o numerach ewidencyjnych: 35/54, 39/2, 36 w obrębie Gąbin w gminie Szubin”.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnił Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy w postanowieniu z dnia 9 lipca 2024r. znak: WOO.4221.171.2023.AJ.8, a także Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu w postanowieniu z dnia 10.10.2023r. znak:BD.ZZŚ.1.4900.12.2023.GW. W sprawie braku potrzeby oceny oddziaływania inwestycji na środowisko wypowiedział się: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim w opinii z 4 kwietnia.2022r. znak: NNZ.9022.2.1.25.22.

W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, pod kierownictwem Pana Krzysztofa Napieraja. Raport środowiskowy złożono w Urzędzie Miejskim w Szubinie w dniu 10.07.2023 r.

Z całą zgromadzoną dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 1. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu, tj. w dniach od 11.07.2024r. do 12.08.2024r.  

 

 

Otrzymują:

1.       Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia
2.       Zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w sołectwie Gąbin i w bip.   

OŚiR aa.     
 



 

Powiadom znajomego