W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

zawiadomienie o przystapieniu do oceny oddziaływania na środowisko

OŚiR.6220.58.2022

Szubin, 2024-01-23 

Obwieszczenie

ZAWIADOMIENIE

 o przystąpieniu do przeprowadzenia  oceny 

oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko


Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r. poz. 1094), w związku z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022. poz. 2000) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek PVE 197 Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Chodkiewicza 7/1C, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na: 


„budowie do 20 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 20 MW wraz 
z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o numerze ewid. 98/1 w obrębie Szaradowo, gmina Szubin”.


Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Jednocześnie informuję, że wystąpiłem z wnioskiem do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy o uzgodnienie warunków realizacji inwestycji. 

W ramach postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko  został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który dostępny jest do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1.  

Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni w godzinach pracy Urzędu, tj. od 29 stycznia do 29 lutego 2024r. 

 

 

Powiadom znajomego