zawiadomienie o wydanej decyzji
OŚiR.6220.39.2020
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r. poz. 1094) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 03.07.2023r. na wniosek Prezesa Zarządu Projekt Energia sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na:
„budowie farmy fotowoltaicznej Wąsosz 2 o mocy do 50 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 227/3 i 265/25, obręb geodezyjny Wąsosz w gminie Szubin”.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023r. poz. 775) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, w godzinach pracy Urzędu, jak również
z wydanymi przed decyzją opiniami: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu i uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostepnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują:
Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia zawieszone na tablicach ogłoszeń i stronie bip.szubin.pl