W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wydanej decyzji

OśiR.6220.9.2022

Zawiadomienie 

o wydanej decyzji

Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. 
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 17.05.2023r. na wniosek Członka Zarządu Soleado sp. z o.o., z siedzibą w Kruszyńcu, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 9 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 129/4 i 129/5 w obrębie Żędowo, gmina Szubin. 

Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. Nr 4, w godzinach pracy Urzędu, jak również
z wydanymi przed decyzją: uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich
w Inowrocławiu.

 

Powiadom znajomego