W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania ws. oceny oddziaływania przedsiewziecia na środowisko

OŚiR.6220.8.2022 


OBWIESZCZENIE 

 

ZAWIADOMIENIE

 o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny 

oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029), w związku z art. 49 a, 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022. poz. 2000) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na: 

„budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce o numerze ewidencyjnym 58/11 w obrębie Mąkoszyn w gminie Szubin”.


Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnił Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy w postanowieniu z dnia 8 marca 2023r. znak: WOO.4221.156.2023.PS1.6. W sprawie braku potrzeby oceny oddziaływania inwestycji na środowisko wypowiedział się: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim w opinii z 31.03.2022r. znak: N.NZ.9022.2.1.27.22, a także Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu w opinii z 04.04.2022r. znak:BD.ZZŚ.1.435.114.2022.GW, który jednocześnie wskazał warunki jakie należy określić w decyzji środowiskowej.
W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Z całą zgromadzoną dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 1. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu.

Otrzymują:

1.       Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia

2.       Zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń i w bip.   

OŚiR aa.     
 

 

Powiadom znajomego