W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 10 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 116/9 w obrębie Żędowo, gmina Szubin

OŚiR.6220.10.2022

OBWIESZCZENIE 

Zawiadomienie 

Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2021r. poz. 735 t.j.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029), zawiadamiam, że w sprawie wydania decyzji 
o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na

„budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 10 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 116/9 w obrębie Żędowo, gmina Szubin” został zebrany materiał dowodowy pozwalający na wydanie decyzji administracyjnej. 

Inwestycja została zaopiniowana przez: 

Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, postanowieniem z dnia 13.01.2023r. znak: WOO.4221.160.2023.PS.4, 
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią w opinii z 31.03.2022r. znak: N.NZ.9022.2.1.26.2022, 
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu w opinii z 04.04.2022r. znak: BD.ZZŚ.1.435.113.2022.GW

Informuję strony tego postępowania, iż istnieje możliwość zapoznania się z całym zebranym materiałem dowodowym, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. Nr 4, 
w terminie 7 dni od wywieszenia niniejszego zawiadomienia  oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Otrzymują:  

Strony postępowania zawiadomione poprzez obwieszczenia na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Żędowie, na stronie bip.szubin.pl  
OŚiR aa.      

Powiadom znajomego