OŚiR.6220.10.2022 Obwieszczenie
OBWIESZCZENIE
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny
oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029), w związku z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022. poz. 2000) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek SOLEADO Sp. z o.o. z siedzibą w Kruszyńcu 27, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na:
„budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 10 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce o numerze ewidencyjnym 116/9 w obrębie Żędowo w gminie Szubin”.
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnił Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy w postanowieniu z dnia 13 stycznia 2023r. znak: WOO.4221.160.2023.PS1.4. W sprawie braku potrzeby oceny oddziaływania inwestycji na środowisko wypowiedział się: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim w opinii z 04.04.2022r. znak: N.NZ.9022.2.1.26.22, a także Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu w opinii z 04.04.2022r. znak: BD.ZZŚ.1.435.113.2022.GW, który jednocześnie wskazał warunki jakie należy określić w decyzji środowiskowej.
W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 1. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy Urzędu.