zawiadomienie o wydanej decyzji
OśiR.6220.19.2022
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 14.02.2023r. na wniosek Członka Zarządu Soleado sp. z o.o., z siedzibą w Kruszyńcu, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na „budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewid. 26/2 w obrębie Żędowo, gmina Szubin.
Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. Nr 4, w godzinach pracy Urzędu, jak również
z wydanymi przed decyzją: uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich
w Inowrocławiu.