zawiadomienie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
OśiR.6220.12.2022
Zawiadomienie
o wydanej decyzji
Działając na postawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie 24.01.2023r. na wniosek Pani Doroty Wolniewicz – Juźwiak, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na
„budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 214/1 i 214/2 w Zamościu, gm. Szubin”.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2022r. poz. 2000) zawiadamiam strony postępowania o możliwości zapoznania się z jej treścią w Urzędzie Miejskim w Szubinie, Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu, jak również z wydanymi przed decyzją: uzgodnieniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią, opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, opinią Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Inowrocławiu.
Jednocześnie informuję, iż:
zgodnie z treścią art. 49 oraz 49 a K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej,
każda strona ma możliwość zapoznania się z treścią ww. decyzji w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, pok. nr 1, w godzinach pracy Urzędu.
Otrzymują: strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA oraz zainteresowane społeczeństwo, poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń oraz na stronie BIP