W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

 

Skrzynka eDoręczenia

AE:PL-46253-65366-CHGHF-18

 

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko

Z przyczyn zmiany systemu BIP informacja była pierwotnie opublikowana na starym BIP (link) i uzupełniona w nowym. 

OŚiR.6220.12.2022 

Szubin, 2022-10-21


 
OBWIESZCZENIE

 
 
ZAWIADOMIENIE


 o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
 

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029), w związku z art. 49, 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022. poz. 2000) zawiadamiam, że w Urzędzie Miejskim w Szubinie, na wniosek Pani Doroty Wolniewicz-Juźwiak z siedzibą w Śremie przy ul. Puchalskiego 9, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla inwestycji polegającej na:
 
„budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą” na działkach nr 214/1 i 214/2 obręb Zamość, gmina Szubin”.
 
Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również rozpatrzenia uwag i wniosków w toczącym się postępowaniu jest Burmistrz Szubina. Warunki do decyzji uzgodnili: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Powiecie Nakielskim, Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich, Zarząd Zlewni w Inowrocławiu.
 
W ramach postępowania został przygotowany raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
 
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Szubinie, pok. nr 1. Wszelkie uwagi i wnioski dot. prowadzonego postępowania w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko można składać w terminie 30 dni od daty zawieszenia niniejszego zawiadomienia, w godzinach pracy Urzędu.
 
 
 
 

Otrzymują:
1.      Strony postępowania zawiadomione na podstawie art. 49 KPA poprzez obwieszczenia

 

Powiadom znajomego