W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Szubinie
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin

tel. centrala (+48) 523910700
tel. BOK (+48) 523910701
fax (+48) 52 384 80 71

e-mail: um@szubin.pl
serwis gminy Szubin: www.szubin.pl

Regon: 000526802
NIP: 5621004534

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejdź

Informacja o terminie i zasadach składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym w 2023 roku – II nabór

Kierując się treścią uchwały nr XVIII/172/20 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin, trybu postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu jej rozliczania (Dz. Urz. Woj. Kuj. Pom., poz. 2474 z 11.05.2020 r.), informuję o możliwości składania wniosków w sprawie udzielenia dotacji celowej spółkom wodnym z budżetu Gminy Szubin w ramach II naboru w 2023 r. – dotacja ze środków pochodzących częściowo z budżetu Województwa Kujawsko – Pomorskiego.

Przewidywana kwota pomocy finansowej z budżetu Województwa Kujawsko – Pomorskiego wynosi maksymalnie 25 000,00 zł. 

Do uzyskania pomocy finansowej wymagany jest w bieżącym roku wkład własny (gminy bądź spółki wodnej) w wysokości minimum 50 % wartości planowanego zadania – Gmina Szubin deklaruje wsparcie finansowe w wysokości 10 000,00 zł, pozostałe koszty w ramach wkładu własnego zobowiązana będzie ponieść spółka wodna.  

Jako ostateczny termin realizacji zadania wyznacza się dzień: 31 października 2023 r. 

Szczegółowe warunki dotyczące wniosku o udzielenie dotacji, zasad zawarcia umowy i rozliczenia dotacji zawarte są w przywołanej powyżej uchwale.

Podpisanie umowy dotacji z właściwą Spółką Wodną nastąpi po uzyskaniu informacji o wysokości środków przyznanych Gminie Szubin na ww. cel przez Zarząd Województwa Kujawsko – Pomorskiego na 2023 r.

Mając na uwadze treść § 7 ust. 3 pkt 2 uchwały, informuję, iż wnioski w tej sprawie spółka wodna zainteresowana pozyskaniem dotacji składa najpóźniej do 13 marca 2023 r. do godz. 12.00. w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie – biuro nr 12 – ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

Wnioski winny dotyczyć zadań związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych, przez co rozumie się eksploatację, konserwację oraz remont w celu zachowania funkcji tych urządzeń, a w szczególności na:

a) wykaszanie, wygrabianie porostów ze skarp i dna rowów, karczowanie lub wycięcie drzew i krzewów ze skarp i dna rowów, odmulenie dna rowów przy maksymalnym zamuleniu 40 cm, czyszczenie i naprawa budowli na rowach, naprawa skarp rowów;

b) usuwanie tzw. „awarii drenarskich” polegających na: czyszczeniu, naprawie lub wymianie budowli drenarskich, czyszczeniu lub przekładaniu rurociągów drenarskich;

c) konserwację i naprawę innych budowli systemów melioracji wodnych.

O sposobie rozpoznania wniosku Wnioskodawca (-y) zostaną zawiadomieni pisemnie.

Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski

Powiadom znajomego